söndag 1 juni 2014

Dragonfly Dreams Challenge 6 - Anything with wings

Time for a new challenge at Dragonfly dreams and this time the theme is "Anything with wings"!
Our sponsor this time is Stamping Dragon Designs! =)

We got to choose between three images and I choose the framed dragon and made a card with her. 
She's colored with promarkers, I tried to do a little shading too to make her stand out in her frame! =)

Hope you will join us in this challenge, it goes on for a months time! =)



11 kommentarer:

  1. Super cute make Elenor hun love it great job hugs Judith DT Dragonfly Dreams x

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten drake! Här är underbart väder och det har varit så hela helgen! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Godmorgon denna strålande fina måndag! Idag kallar jobbet igen efter en fantastisk helg!" kramiz

    SvaraRadera
  4. This is Fabulous Elenor. Gorgeous image and beautiful coloring..Loz

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Gusingen vilket sött motiv.
    Tack, har gjort tröjan klar ska fästa trådar och blocka innan jag syr ihop den.
    I lördags var jag ute i flera timmar i regnet ska blogga om det sen vad jag gjorde.
    Var det inga små händer som ville hjälpa dej och montera.
    Korv man köper på marknad är så himlans god.
    Kom en granne och ville köpa kort för en stund sen men jag har ju inget färdigt att sälja. Så hon fick några köpe vykort av mej.
    Ha en bra dag
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  6. Godmorgon denna onsdag! hoppas du hade trevligt på vårruset! Kramiz

    SvaraRadera
  7. Godmorgon denna torsdag! I natt kom äntligen regnet, ett riktigt sommarregn för värmen finns kvar och just nu, 5.30, har vi 15 grader. Kramiz

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Tack, går bra med 5.2 dieten, Kläderna börjar bli för stora.
    Lärde mej när jag gick hos dietisten att det är bra att äta var tredje timme. Jag äter inget efter 18:30. Gick ju ner när jag gick hos dietisten och dom kg har ej kommit tillbaka.
    Många som tar studenten nu tråkigt väder dom har.
    Dom har fixat vår tvättstuga är nya maskiner och ett stort torkskåp, så när min tvättmaskin går sönder så blir det nog tvättstugan för mej. Har ju så nära bara åka ner med hissen.
    Har inte satt ett frö i år och inte har jag köpt några plantor än.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  9. Godmorgon i stugan denna underbart fina fredag! Kramiz

    SvaraRadera
  10. Godmorgon denna pingstafton! Jag kommer att sakna annandag pingst på måndag...Tycker det var väldigt sniket att ta ifrån oss denna helgdag för att i stället fira en kungakröning för flera hundra år sen...Ha en fin pingstafton! Kramiz

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!
    Här är det mer moln än vad det är sol. Men det är ju ett väder som passar mej perfekt.
    Känner av något konstigt i halsen, misstänker att det är pollen som ställer till det. Var ute på balkongen och tog bort en himlans massa pollen igår. Våttorkar så man slipper att det yr omkring.
    Var så gott när grannen kom med nyskördad sallad häromdagen.
    Min gubbe brukar fråga och ibland tar han fram något sött som han tycker om men jag är stenhård äter inget.
    Ska fixa blommor till balkongen, vet bara inte vad jag vill ha.
    Hoppas din helg har varit bra.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera