söndag 25 augusti 2013

Lady Anne's Christmas progresive challenge #8

Time for a new challenge at Lady Anne's Progressive Christmas Challenge and it's #8!

This time we are sponsored by QKR Stampede and they gave us a few wonderful digital images to work with! =)

I made one card and one image for a frame I found behind the sofa, there are were crafty things might go when you don't look! =)

I used some Christmas papers I had in my stash and the images are colored with my trusty promarkers! =) God Jul is Merry Christmas in swedish! =)




7 kommentarer:

  1. Your images did make me smile! Great cards Ellis. Hugs, Jenny x

    SvaraRadera
  2. Two gorgeous cards Elenor, I like the images both are fun.
    Kevin xx

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card and frame Elenor..Loz

    SvaraRadera
  4. Fina kort, och bra att vara ute i tid, rätt var det är har vi julen här vid dörren. Hoppas att du har haft en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Så fina kort du har gjort.
    Jag har börjat leta till Halloseenkort brukar göra några varje år, förra året blev inga gjorda.
    Idag pimpade jag ett färdigt kort till min klasskompis. Glömde att fota det.
    Känner av ryggen nu också. Trivs så mycket i mitt pysselrum nu. Så bra med ett pysselskrivbord och ett större skrivbord med symaskin på.
    Visst är det mysigt att ta reda på bär och potatis. I morse kom grannen med plommon, tomater, gurka och en stor squasch.
    Tack, har hittat ett örngott och en grytlapp som jag virkade när jag gick i trean.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  6. Gorgeous Elenor!! Love the images you have created with!!

    SvaraRadera
  7. Skönt att det är lugnare, jag hade en del måsten igår för att sedan jobba natten. Och att sängen lockar nu kan jag inte förneka. ha en fin Tisdag. Kram

    SvaraRadera