lördag 2 juni 2012

Dagens shopping + tupperware

Här bilder på mina Tupperware saker, den lilla hackaren köpte jag och de andra är dubbla värdinnegåvor + burken med köksredskap var bonus på totala köpesumman, så fick betydligt mer än jag hade förväntat mig. =)


Köpte en trådspalje på Biltema till mina luktärtor, så nu saknas bara något att plantera dem i, hittade även aluminiumtejp där som jag ska pyssla med! =)


Hittade denna förvaringen på loppis idag för det underbara priset av 10 kr! =)


Mina basilikor och persilja växer också, inomhus, ute är det busväder med regn och mycket blåst!


7 kommentarer:

  1. Tupperware har många bra grejor och fiffiga lösningar! Det är så himla dyrt bara! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh de där burkarna är ju bara hur toppen som helst. Tror jag behöver gå på ett party jag med.

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Jag har hackaren och den används flitigt.
    Mycket fina saker du fick.
    Var ju riktigt bra fynd med förvaringen.
    Kan du inte köpa en större plastback till dina luktärtor.
    Oj vad det växer hos dej synd att det är sånt tråkväder för dina växter utomhus.
    Jag har oxå anmält mej till Smartson och drickyoghurten.
    Funderar på att köpa en glassmaskin på Lidl nästa vecka.
    Testa och vispa upp vaniljvisp och hade i punchpraliner och frös mums vad det var gott. Men jag gjorde för mycket, blev lite isigt när den fick stå några dagar.
    Under stambytet kan man vara i föreningslokalen och det finns fina baracker med dusch och toa på gården.
    Ha en fortsatt bra söndag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  4. Samma struntväder hos dig som hos mig alltså. Man börjar bli less på allt regnande nu..
    Vad grönt och fint du hade det där i fönstret. Nära och bra till matlagningen :)
    Vad mycket tupperwaregrejer. Hoppas du blir nöjd med allihopa..

    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Skoj, när man får mer än vad man väntat sig. Ja, helgens väder har inte varit roligt. Och det små regnar nu.

    // Kram

    SvaraRadera
  6. Senast jag var på ett party så köpte jag den där vev-vispen i samma serie som hackern du köpte. Alla gäster fick en gåva så jag hade en mini shaker med mig hem också :-)
    Har du sett diamant-tejpen i olika färger som de har på Biltema? Perfekt till pyssel, det enda som jag undrar är om den är syrafri...?
    Här sådde/förgror jag ett nytt gäng med fröer inne. Mycket kål som jag ska plantera ut i stället för att så direkt i landet. Och så en massa blommor som jag för tillfället inte vet var jag ska sätta...(som vanligt!)
    Ha en fin dag!!!

    SvaraRadera
  7. Kikar in och hoppas att allt är bra med dig. Bra köp du har gjort :) Känner igen regnet där på rutan, det har varit allt för mycket av det den senaste tiden. Kram

    SvaraRadera