måndag 21 maj 2012

Art With No Boundaries - Anything goes A frame of mind DT-call

Time for a new challenge at Art With No Boundaries, first we have the Anything Goes challenge where you can submit anything you want and then we have the subtheme/bonus round challenge: A frame of mind, where you need to have a frame of some kind on your project! =)


Remember that we still have our DT-call on, so if you want to know more, click HERE!

We all got to use different frames, mine this time was the Striped circular petal frame and I also used Hildie for the focus in my frame! =) 
I printed out the frame and Hildie, colored them both and cut them out, the I used the frame to put the focus on Hildie and added them to an old coaster I found when I was searching for something else! =)

Dax för en ny utmaning hos Art With No Boundaries, först har vi vår "Allt funkar" utmaning, där ni kan delta med vad ni vill, sedan har vi vårt undertema/bonus omgång utmaning: A frame of mind,  där ni måste inkludera en ram av någon sort på ert projekt! =)

Vi söker nu designteam medlemmar fortfarande, vill ni veta mer så kan ni klicka på länken ovan!

Till denna utmaningen fick vi använda olika ramar, den jag fick använda denna gången heter Striped circular petal fram och jag använde också Hildie som fokus i min ram. =)
Jag skrev ut ramen och Hildie separat, färglade båda och klippte ut dem, sedan använde jag ramen för att sätta fokus på Hildie och klistrade fast dem på ett gammal glasunderlägg som jag hittade när jag letade efter något helt annat! =)





18 kommentarer:

  1. Beautiful! I love the fun shape and bold colors.

    SvaraRadera
  2. This is so cute, Elenor!
    Will add some fun to a party!
    Hugs
    Rene

    SvaraRadera
  3. Ja, ramen sätter verkligen fokus på Hildie, så fint komponerat :) Kram

    SvaraRadera
  4. She is so cute! i love the bright colours of the frame. It adds even more whimsy to the image. Clever idea to use a coaster, too. Thanks for letting us have a peek!

    Bonnie

    SvaraRadera
  5. Love it, so clever and great colouring too

    SvaraRadera
  6. Just gorgeous Elenor - love what you did with the old coaster - great recycling too!!!

    SvaraRadera
  7. den är fin, ha en fin dag nu

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Så fint det blev.
    Jag har haft tur nu och få testa på flera produkter hos Smartson.
    Gille stod det att det var så nytt så det kanske inte fanns överallt. Så dom hitta jag inte igår inte heller dom små soygurten, den med blåbär 1L har jag hittat.
    Bra besök och det sista igår hos dietisten. Har gått där i två år sa hon. Gav dom mycket beröm. Har lärt mej att tänka om med maten och äta mera grönsaker.
    Var varmt och soligt igår och jag mådde inget bra av det.
    Idag är det mulet.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  9. Roligt när ni får givna saker och att sedan låta fantasin flöda. Kram

    SvaraRadera
  10. Nu är det dags! Bloggpaus blir det i hela tre veckor! Njut av den svenska sommarvärmen som just nu är bättre än den i Turkiet! Kranmiz

    SvaraRadera
  11. Vad trist att det inte varit lika varmt och fint hos er. Här gassar solen varenda dag. Man klagar inte precis ;)

    Sitter och tittar på represen av lilla Estelles dop nu. Känns som om dom drar på lite för mycket men visst finns det anledning att fira..

    Kramisar

    SvaraRadera
  12. Great project and your image is so cute!
    Hugz,
    Chana

    SvaraRadera
  13. Perfect flower frame for this little pixie, love your colors.

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!
    Var så kul att göra pärmen. Ansiktet jag har är ett sånt man har när man virkar grytlappar. Var kul att leta ord och klistra in.
    I morron ska jag leta i dom två butiker som finns där jag går på kursen. Har hela juni på mej att leta efter Gille produkterna.
    Ska bli kul att få lära sig lite mer kalligrafi i morron. Vi ska få lära oss att göra någon blomma oxå mer sa hon inte, undra om det är något man kan vika och skicka som brev.
    Hur går det med dina växter?
    Rackarns vad mycket pollen det är torkar av balkongen varje dag.
    Ha en bra dag
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  15. Åh superfint!! :D

    Hade verkligen velat gå på Kulturnatta. Det är en av alla saker jag saknar med Umeå alla år. Ha en trevlig helg! :)
    Kram

    SvaraRadera
  16. Love how you framed Hilde in the Petal frame! The colors are perfect!! Great idea to cover the coaster with them!!
    Hugs
    Heather

    SvaraRadera
  17. Love what you have done with the frame and image. Vee xx

    SvaraRadera