söndag 13 november 2011

Art With No Boundaries Angels and Wings 2

Jag var bara tvungen att göra ett till kort till Art With No Boundaries "Änglar och vingar" utmaning! =)
Denna gången använde jag Priscilla's Attitude och ett par gyllene vingar!
Hittade ett citat på nätet som passade bra till henne också!

I just had to make another card for Art With No Boundaries "Angels and wings" challenge! =)
This time I used Priscilla's Attitude and a pair of golden wings!
Found an angel quote that I think is suitable for her!



14 kommentarer:

  1. LOL Elenor I love how you have added wings to Priscilla - she looks gorgeous!!! Thanks for this entry at Art With No Boundaries as well!!

    SvaraRadera
  2. So cute Elenor! I think I'm going to have to go buy this image! :)

    SvaraRadera
  3. 2 cute, Elenor. The coloring is fabulous and the sentiment is so sweet :)

    SvaraRadera
  4. Fin ängel :) Ser lite mer busig ut. Receptet som jag testade igår kommer att komma som ett inlägg senare under dagen :) Gott blev det i allafall. Kram

    SvaraRadera
  5. Å´så fin hon blev! Snart går det mot advent...jag har tyckt att det känts så avlägset, men idag slog det mig att det är ju bara några veckor dit! Kramiz!

    SvaraRadera
  6. ha en fin söndag, kram biggan

    SvaraRadera
  7. Vilket sött kort!
    Härligt att du bunkrat upp med ljus. Jag planerar ett nytt besök vid första advent. Då ska julljus köpas :)

    Kramisar

    SvaraRadera
  8. Nu finns receptet ute :) Kram

    SvaraRadera
  9. Hej på dig vännen:)

    Mycket snyggt pyssel sedan sist att njuta av när man hälsar på:)

    Hoppas att du mår bra och har haft en jättetrevlig och jättebra vecka:)

    Å vad kul att läsa att du kanske ska ta med dig pyssel saker och pyssla med Annkan som du har hälsat på:)
    Alltid trevligt att träffa trevliga människor det kan man inte få för mycket av:)

    Tusen tack snälla du för orden om min skatt kista:)
    Skatt kistan blev mycket uppskattad så jag är jätteglad och jättenöjd :)

    Hoppas att din söndag och veckan som kommer blir mycket bra för dig:) Ha det bäst :)

    Kramar från lilla vännen Inger ♥:)

    SvaraRadera
  10. Jätte fint kort...

    Gullig stämpel :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  11. Fniss - hon är lika lockig i håret som jag! :) Kramar

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!
    Fin ängel hon ser så busig ut.
    Städa min balkong för någon vecka sen. Spara mina nejlikor som sitter i en stor kruka. Har stoppat krukan i papperskasse och lagt över en papperspåse.Få se om den klarar en vinter till.
    Igår var det en dag med full fart, besök och bjuda på middag.
    Så jag koppla av på kvällen och spela Bingolotto. Ingen vinst.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  13. Ellis, thanks for shareing with us at Art With No Boundaries as always we love to see all the great projects from everyone.

    SvaraRadera