onsdag 14 september 2011

Regn inne - uppdatering

Kom nyss hem och det har inte droppat mer idag trots regn och åter regn på eftermiddagen! 
Kvartersvärden ringde tillbaka vid 15 och då hade de varit och krypit på vindan, det var ett hål i yttertaket som ledde till att det rann ner hos mig. Tydligen hade det inte gått in i väggen som tur var! Det som är mindre kul är att de inte har möjlighet att laga detta förrän till veckan. 
De kan ha provisoriskt lappat ihop nåt under taket, men det visar sig om det börjar droppa igen eller inte! Så får kanske ha "Singing in the rain" tema på kalaset på söndag! =)

Fått lite swapkort som jag ska visa senare i ett annat inlägg, nu ska jag se på tv, den verkar ha klarat sig fint, har fått stå avstängd sedan igår kväll!


3 kommentarer:

  1. Ja det låter lovande. Men jag är inte helt säker. Kram

    SvaraRadera
  2. fasen vilka segisar !!!! hoppas dock att det int läck in nå mer .

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Såg nog dina fina kort du gjort.
    Trodde såna vattenskador fixades mer akut.
    Vad är det för tak på huset, med tanke på hål?
    Hoppas du slipper mer droppen dripp och droppen drapp.
    Du får ha parasoll på söndag ifall det regnar.
    Har letat i två dagar efter mina träpärlor har lagt dom på ett bra ställe. Ska vara såna pärlor på kantvarvet på sjalen.
    Idag ser jag solen. Men inte så länge till för det kommer mörka moln.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera