tisdag 6 september 2011

Nya igelkottar =)

Tänk att jag fick en beställning på igekottar, så idag åkte tre st iväg söderut, hoppas de kommer fram välbehållna till sin nya ägarinna! =)


Ikväll har det varit middag + bokklubbsmöte i ett, väldigt trevligt + fick lite bebismys också! =) 
Vi har fått vår nya bok också, Dödssynden eller To kill a mockingbird! Intressant!
Mindre kul är motvinden som aldrig vänder åt rätt håll, oavsett om jag cyklade bort eller hem!

Pysslade med lite änglar igår igen, ska ta och skicka iväg dem också, men måste leta bra förpackningar! Nu får nog mina fingrar vila lite ett tag från luffarslöjden och istället ska jag gå igenom sommarens bilder och se vilka jag kan använda till sista läxan på fotokursen på tisdag. Måste se vilka som är fotade manuellt så att jag kan använda dem. =)

8 kommentarer:

  1. Såg en dag tidigare fjärilar i samma teknik. Kram

    SvaraRadera
  2. Så mycket skoj du har för dig. Igelkottarna blej ju jättesöta. Jag tycker det är kul när dom inte är helt lika och perfekta.

    Hemliga paket lät ju spännande..

    Kramisar

    SvaraRadera
  3. oh bebis mys! :)

    Oh jag väntar och längtar! Vet precis vart de skall sitta.... hihi! :)

    SvaraRadera
  4. Igelkottarna är verkligen jättefina!!
    Ja, varför är det alltid motvind när man cyklar;)
    Pst, är du inte ute o dansar längre?;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. oh ja självklart kommer det en bild! :) Oh då har jag iaf och fixa och trixa med i helgen tjohhho!!

    lä som en utmärkt kombination allt det där :)

    hur har det gått med han den där killen?

    kram

    SvaraRadera
  6. Oh my goodness Elenor, these hedgehogs are simply the cutest things.

    SvaraRadera
  7. såg dem inne hos henne, så jäkla tuffa! :D

    SvaraRadera
  8. Just so cute!!!!! I hope you will create more of these lovely embellishments.

    SvaraRadera