söndag 3 april 2011

CS Design Big Extravaganza Contest - Winners are choosen

I won two prizes in the CS Designs Big Extravaganza contest, the 1st prize and the 3rd prize, guess if I'm happy now, such a great surprise! =)
I won a total of 6 digital stamps from CS Designs, I'm going to have fun when they arrive! 



Jag vann två priser i CS Designs Big Extravaganza tävling, första och tredje pris, gissa m jag är glad nu, vilken underbar överraskning! =)
Jag vann totalt 6 digitala stämplar från CS Designs, jag kommer att ha roligt när de kommer!

19 kommentarer:

  1. Congratulations Elenor!!!!!! Yay!! Can't wait to see your creations with your new digis from Chris' store!!! Well done you had somne great entries!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!! Då kommer det en massa fina kort inom kort *ler* HA en bra söndag!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad kul. Du får visa vad du gjort med vinsten sen :)
    Hoppas du vinner lådan full med godsaker med!

    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Å VAD KUL VÄNNEN GRATTIS GRATTIS till dina två priser det är du verkligen värd:)

    Skönt att höra att du börjar vara tillbaka i rätt gängor igen efter ett givande läger med din elev:)
    Ja akupunkturen har funkat rätt så bra ska fortsätta denna veckan för att få max effekt. är inte riktigt på nivå med min sövn som jag ska vara men det är bättre en förra veckan så det går framåt:)
    Ha en riktig skön söndag och massor med kramar till dig från lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till dig.
    Vilken lyckans ost du är.
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Ja ajg är så tacksam för att vi ahr en bra skola.... jag är så glad över de. de underlättar ju en hel del måste ja säga.

    Hoppas du ahft en bra helg.

    SvaraRadera
  7. Gud va bra att du sa de. Då ska jag med spela in den å se den med barnen....

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla vinsterna=
    Sv: Nej det var inte mig du såg i reklamen=D
    Hoppas allt är bra med dig=D
    Kram

    SvaraRadera
  9. Congratulations Elenor....that is fantastic news!!!

    SvaraRadera
  10. Hej på dig vännen:)
    God morgon på dig och så var det åter måndag igen:)
    STORT tack för ditt Grattis till mig så snällt av dig:) Å jag håller helt med Annkan är en riktig god tjej har alltid gillat henne:)
    Å pysselträffen tok en massa ork och energi men det var det värt då jag hade så himla trevligt:)
    Det regnade och regnade och regnade och regnade hela dagen i går så vädret i går och resten av helgen har inte varit bra! Fast vi har haft 10 grader + så det går mot varmare tider och det gillar jag:)
    Å vad du har varit duktig på att plantera tänk vad fint du kommer få sen när blommorna dyker upp:)
    Nu har jag dragit i gång en ny tävling hoppas du vill kika in och hänga på:)
    Ha en underbar måndag och vecka som kommer och var rädd om dig:) Kramar från lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  11. Grattis turtjejen till dina vinster.
    Bilen vi kolla på igår har en kompis han ska sälja den så jag ville se den en gång till den är så fin. Tänk att klädseln har hållit i alla år.
    Var genomfrusen när vi kom hem på kvällen vi var ute i hällregn i två timmar. Så snacka om att man kände sej dränkt.
    Slipper tvätta fönster idag oxå för det regnar och är +3.
    Dammsugaren står och väntar på mej så jag får väl gå fot med den.
    Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  12. Nej ja vet inte om de skrevs något heller för ja missade den då jag inte har tidning. Men de va bärldautismdagen den andra så därför den visades. Men soms agt play finns ju. Men inatt sände den igen så jag har spelat in den så vi kan se den med barnen sen....

    SvaraRadera
  13. Blir nog inte något party... har hittat på usäkter så jag åker nog till Ikea istället å så måste ja hjälpa grabben men läxa... ler...

    SvaraRadera
  14. Tar ca 40 minuter med bussen å ja kan inte åka förrän tre... å sen så ja tar de en stund å partyt börjar sex... så nej de blir knapert om tid å så läxor med Albin....

    SvaraRadera
  15. Stort grattis :) Men så är du duktig också, så det är välförtjänt. Och tänka sig; två priser, roligt, roligt! Kram

    SvaraRadera
  16. Grattis!Det är du värd....kram

    SvaraRadera
  17. Grattis, det är du helt klart värd! :D SV: Tack, jo jag mår lite bättre nu! Glee måste jag kolla in någon dag, många säger att den serien är bra! :) Ha en bra kväll. Kramar

    SvaraRadera
  18. Efterrätten var verkligen jättegod. Kul när det var något så udda som svartpeppar i. Receptet var taget ur ett program av halv åtta hos mig men det är möjligt att det var med i gokväll med :)

    Hoppas du haft en bra dag
    Kramisar

    SvaraRadera
  19. Åh vad kul, stort grattis! :D

    Oj, nej då orkar man nog inte flytta över kommentarerna. ;)
    Hoppas du fått en bra start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera