tisdag 15 mars 2011

Sprid detta vidare!

Detta hittade jag hos Vicke och tänkte att detta kan jag hjälpa till att sprida och hoppas det ger den hjälp som behövs:


  
Minst 100 000 barn har tvingats fly sina hem efter jordbävningen och tsunamin i Japan. Svenska Rädda Barnen går direkt in med 250 000 kronor till insatsarbetet.
- Vi kommer att fokusera på barns skydd mot våld och övergrepp, säger katastrofsamordnare Mari Mörth. Du kan läsa mer om det genom att klicka här.

Ge en gåva genom att klicka här.

Ta gärna med dig denna text till din sida!

11 kommentarer:

  1. Jag mår redan bättre och orkade faktiskt gå på vattengympa tidigare ikväll så jag kommer gå på mötet på torsdag :)
    Ha en mysig pysselkväll :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Pysslar du med något speciellt ikväll?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ska också lägga in den hos mig - det är så himla viktigt! Kram

    SvaraRadera
  4. Okej, kul med pyssel :)
    Vad tränar du eller det är för din fot som du skadade förra året?
    Katterna ställer alltid upp på kort :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har lagt in budskapet i min blogg också...viktigt att vi alla hjälper till! Kramiz

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Äntligen kom jag in på Min Blogg. Nu har jag oxå bytt blogg. Har gjort ett inlägg om det idag där nya bloggadressen oxå finns.
    Var det svårt att flytta över allt från den gamla bloggen till den här.
    Ibland är det jö kul att gå tebax och kika hur man skrev från början.
    Var mycket information kuratorn kom med igår. Läxa igen av dietisten. Plus att jag har läxa till lappteknikskursen.
    Jag ska eller måste göra kort till en 60 åring och bebiskort måste jag ju oxå göre.
    Men först blir det en promenad är -5 får hoppas att solen värmer gött.

    SvaraRadera
  7. Tack för att du sprider texten vidare, ha en fin kväll nu

    SvaraRadera
  8. Det hade jag missat! Var det en stor operation då?
    Kram

    SvaraRadera
  9. Dom behöver alla hjälp dom kan få! Bra initiativ :)
    Tänk att hela byar bara är borta!

    Kramisar

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Tack. Först satt jag in en bild på mej men den blev så stor fast jag förminska den. Så det fick bli en vy från Dalarna.
    Hur gjorde du när du förde över arkiven från Metro? Var det svårt.
    Blir tossig på en sak. På en del som skriver står det CV hörde av en att det är något med inställning med kommentarer.
    Känns som jag har suttit för länge och kollat på nya bloggen så det är nog bäst att vila skallen lite innan jag åker iväg på kursen.
    Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  11. Bloggar du kvar på metro? Din adress är dit när du lämnar en kommentar

    SvaraRadera