måndag 28 mars 2011

Michelle Perkett Studio Easter blog hop


The Easter blog hop will Saturday April 16th and Sunday April 17th!

Michelle will be giving away 4 wonderful Easter digital stamps to those that hop along to all the blogs and answer the Easter trivia questions! =) 
So that means that there will be 4 winners when the blog hop is over, so why not go and sign up on Michelle's blog if you want to a part of the hop with an Easter card, basket or another fun project! 
We hope to see you all hopping later! =)

4 kommentarer:

  1. NJa, det hjälpte väll sådär.. Han är fortfarande hemma och har jätteont i halsen. FÅr hoppas att det går över snart och att jag slipper! ;) Jaa, den finns på play nu i 6 dagar till! :) Ha de bra...Kram

    SvaraRadera
  2. Somrigt och sött kort! :)

    Tack för komplimangen om fotot. Den bryter lite mot min gamla stil, som mer är åt det "söta" hållet. Men han jag plåtade för var playboy-fotograf, och därför gjorde jag mitt bästa för att se sexig ut, hihi :)

    Hoppas att allt är bra me dej oxå! :)

    SvaraRadera
  3. Det känns så märkligt att det snart är påsk. Tänk, nu är snart vintern slut! Det börjar värma rejält nu på dagarna :)

    Hoppas du får en härlig kväll
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Oj, redan dags för påskkorten, ja nu är det ju inte så många veckor dit förståss! Kramiz

    SvaraRadera