fredag 21 januari 2011

Tiddly Inks Challenge 34

Tiddly Inks Challenge 34 is called "Just be me", so what I have to do is a card that is just about me and I did my best with two Tiddly images and a sentiment!

Tiddly Inks utmaning 34 here "Bara vara mig", så det jag behövde göra var ett kort om mig och jag gjorde det bästa jag kunde med två Tiddly bilder och en text!

I'm not a pink girly girl, I like skulls, books and cupcakes and some other things, but those were the ones I choose for my card! Green is a favorite color so I had to use that too!

Jag är inte en rosa tjejig tjej, jag gillar döskallar, böcker och cupcakes och även lite andra saker, men vade dessa saker till mitt kort. Grön är en favorit färg så jag varju tvungen att använda det också!

I colored everything with my promarkes and added some glitter on the cupcake with my twinklings h2o's!

Jag färglade allt med mina promarkers och lade till lite glitter på cupcaken med mina twinklings h2o's!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar