söndag 17 oktober 2010

Ganska lugn helg! =)

I fredags bar det av ned på stan efter jobbet och fixa nya regnbyxor, då mina gamla mystiskt försvunnit! Hittade ett par på Stadium som passade bra, var sugen på den gröna regnjackan som fanns till men min nya jacka är ju så bra mot regn också så skippade det!

Sedan åt jag pizza med min kompis som jag visst redan har skrivit om!

Igår blev det ännu mera pyssel, har ett kort som är klart till en av tjejerna på jobbet, sedan ett födelsedagskort till en kompis som har fyllt år.

Åt även tacosmiddag med mamma och syster, så hann pyssla både före och efter det!

Tiddly Inks Cookie-papper, klippte ut lite extra kakor och monterade med 3D-kuddar!

Some Odd Girls "Nana Split"

Gjorde även ett till utmaningskort till Crafters Digital Art Center med ett härligt set bilder från Wink Wink Ink!

Jobbar just nu på ett bröllopskort till våra kompisar, ska nog fixa ett till senare också + lite annat!
J som fick kortet med "Nana Split" blev glad och tyckte att det var fint! Promenerade upp till M&M idag och firade honom lite i efterskott med fika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar