onsdag 11 augusti 2010

Duggregn

Avancerat från ösregn till spridda duggregnstunder!

Jag fick lov att göra lite ärenden idag, var bla på Clas Ohlson och köpte denna åt syster, måste skaffa en själv också:

Sedan efter att jag hade lämnat den så cyklade jag förbi ÖoB, handlade flingor, socker och en ny bodylotion som känns helt underbar!

Cyklade hemåt och bytte tröja, var helt svettig, sedan cyklade jag till vårdcentralen, där jag fastnade i nästan 2h, först ett ärende och sedan var jag tvungen att få hjälp med utslag som kliar som tusan , dvs hela min rygg är prickig och det är några slags nässelutslag, vet dock inte hur de kommit eller av vad. Så testar Betapred nu, då allergitabletterna inte gör någon skillnad. Om jag har tur så kan jag sova inatt, händerna kliar också, lite på lår och ben, men hoppas på det bästa!

Sedan har jag varit hemma, sett lite mer Coupling, fixat middag, en supergod sallad med stekt zuccini, halloumi, sallad, ruccola, tomat och avokado!

Hunnit vara ute på en promenad ikväll också, skönt, kom hem strax innan "So you think you can dance", hann tom duscha, så sitter nu med en kopp te och kollar på de underbara dansarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar