fredag 2 juli 2010

Bakning

Jag har dansat, träffat kompisar, varit på middag och bakat i omgångar, läst mängder av böcker!

Första bakningen blev muffins från Leilas "A piece of cake", blåbärsmuffins med crumble på! Kanske inte som jag hade tänkt men de har gått åt!

Idag blev det muffins med rester från övrig bakning, dvs först några med smörkräm med blåbär och maräng/crumble topping, sedan några med maräng/sockerkakssmet och choklad i och på + crumble.

Ikväll blir det nog dans, så kanske tar med några och bjuder på fika, men nu ska jag försöka paketera dessa och kolla om min kompis tänker komma förbi.

Middag idag blir nog inte sallad, behöver mer för att orka dansa 20-03, men denna goda salladen åt jag i måndags!

Lovar att svara på kommentarer så fort jag kan, men försöker njuta av solen nu när den är framme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar